Reklamacje i gwarancje
Reklamacje i gwarancje:
Berks Piotr Zbierski
ul. Niedziałkowskiego 17
63-000 Środa Wlkp.
NIP: 7861583194
REGON: 302171133
tel: 690-820-999
email: sklep@abc-toys.pl
Reklamacje:
Firma Berks Piotr Zbierski oświadczenie, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad.
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.
Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
W takim przypadku wadliwy towar wraz z opisem reklamacji prosimy odesłać na adres:
Berks Piotr Zbierski
ul. Brodowska 28
63-000 Środa Wlkp.
Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.
Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
WAŻNE:
- Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
- W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Gwarancje:
Gwarancja - to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów.
W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.
Sposób kontaktu z serwisem znajduje się w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej dystrybutora (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).
Rękojmia za wady fizyczne:
Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla osób fizycznych jak i dokonujących zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.